Despre controlorii R.A.T *niște șobolani*

Cine nu îi iubește ? Tu îi iubești ? Absolut. Eu dacă îi iubesc ? Absolut. Pe naiba.. Sunt niște ȘOBOLANI.

Succesul în „carieră” la oraș este simplu. Dacă ai venit dintr-un sat uitat de lume, ai 8 clase terminate ( cu pile ) dar vrei să te faci orașean, te poți angaja ca și controlor R.A.T. Ești curios ce responsabilități ai ? Aaa, foarte simplu; fii în continuare un țăran, încât eu ( ocazional ) și alți călători R.A.T să te înjure. Dar în principiu controlezi biletele/cardurile; dacă găsești pe cineva în „ilegalitate” îl poți denigra în public, îl poți intimida, îi poți spune că tu ai toate drepturile de pe lume asupra lui, iar eventual ÎL POȚI BRUSCA SAU CHIAR BATE !! Sună bine pentru voi, nu ?

Eu personal, nu am avut multe incidente cu R.A.T ( Brașov ) . Probabil și din cauza faptului că preferam să merg de obicei cu un taxi până la destinație, fiind orașul destul de mic iar prețul relativ acceptabil. Mai nou am trecut la Uber ( super serviciul, apropo ). Totuși, când apelam la serviciile R.A.T ( în orașul meu, autobuze ) îmi luam bilet… Aproape întotdeauna. Am 20 de ani iar PRIMA AMENDĂ a fost acum câteva luni ( prin luna FEBRUARIE 2017 ). A DOUA AMENDĂ a fost… Tot în luna FEBRUARIE 2017 🙂 . Știu, este amuzant oarecum. Probabil vă întrebați „cum a luat prostu’ ăsta două amenzi într-o singură lună”.

Ei bine, prima amendă a fost pe merit. Nu am validat cardul de călătorie că așa mi-a venit mie în dimineața respectivă. Asta este, 50 RON amendă ( parcă ). Am plătit pe loc, totul bine și frumos, cu excepția faptului că era un țărănoi de controlor care încerca să mă intimideze pe mine și să mă facă să mă simt prost. Asta este, needucatul tot needucat rămâne.

A doua amendă a fost pe nedrept. Am încercat să validez cardul de călătorie dar ghiciți ce, NU MERGEA APARATUL. A venit controlul ( cum să nu.. ) și am explicat situația. Și din nou, ghiciți ce. Mi-au dat amendă 🙂 . De data asta erau două doamne la vreo 40-50 de ani; m-am răstit și eu puțin la ele ( până la urmă și nervii mei au nervii lor ) încercând să le fac să priceapă că mă doare pe mine-n paișpe că nu le merge lor aparatul de validat atâta timp cât eu am vrut să validez cardul. Asta este, amendă. Bun. Am sunat, am făcut reclamație, am amenințat, nu am rezolvat nimic. Până la urmă am plătit amenda cu niște înjurături frumoase pe buze. Vă mulțumesc, doamnelor controloare pentru serviciul oferit atât de „CORECT” …

Deci eu personal nu am avut multe divergențe cu R.A.T. Dar aseară stăteam liniștit pe Facebook, când dau peste postarea unei doamne din București care conținea un clip filmat în Tramvai ( face parte tot din R.A.T ). Ei bine, ce văd eu acolo. Niște șobolani de controlori I-AU RUPT UNUI CĂLĂTOR MÂNA DIN UMĂR !! * link : http://goo.gl/QKaHVi * . Este de neconceput ca și în secolul XXI, anul 2017, să se întâmple asemenea incidente FĂRĂ CONSECINȚE asupra controlorilor șobolani. De câtă NEEDUCATIE este nevoie ca să poți face așa ceva unui cetățean ? Încercăm să promovăm România ca și o țară culturală, dar de fapt România este o ȚARĂ BANANIERĂ în care cetățeanul de rând este ABUZAT atât de sistem cât și de OAMENI.

Domnilor controlori din RATB care ați reușit să atingeți acest punct de incultură și prostie ( utilizând violența ) doresc să vă gândiți ce ați face dacă cineva ar proceda asa cu un membru din FAMILIA DUMNEAVOASTRĂ. Dacă tot niște șobolani încuiați rămâneți fără puțină educație, este mai bine să vă întoarceți în satul de unde veniți, orașul nu este pentru voi !

*ATENȚIE ! Prin cuvântul „țăran” mă refer la comportamentul dizgrațios în societate; nu mă refer la condiția omului care trăiește la ȚARĂ !*

RAT ( eng. ) = șobolan

P.S : Tot respectul pentru controlorii care au bun simț și își fac datoria CORECT !


DREPTURILE CĂLĂTORULUI :

  1. Controlorii pot chema poliția doar dacă ești violent sau nu te legitimezi, altfel NU.
  2. Controlorii NU AU VOIE să te percheziționeze în cazul în care nu ai buletinul.
  3. Controlorii NU AU VOIE să te rețină în mijlocul de transport mai mult de 30 de minute. Orice reținere de peste 30 de minute se numește „PRIVARE DE LIBERTATE” și se pedepsește cu 3-10 ani de închisoare.
  4. Controlorii NU AU VOIE să te umilească în public chiar dacă ai bilet sau nu. În caz contrar, poți face liniștit/ă reclamație la poliție.
  5. CONTROLORII SUNT OBLIGAȚI SĂ POARTE UNIFORMA SPECIFICĂ ȘI SĂ SE LEGITIMEZE.
2 gânduri despre „Despre controlorii R.A.T *niște șobolani*

Adăugă-le pe ale tale

  1. Am văzut și eu o scenă destul de brutală în Brașov într-o dimineață când mergeam la școală. Au venit controlorii la penultima stație și au găsit o elevă care zicea că și-a lăsat cardul de autobuz în cealaltă geantă (noi,elevii,având cardul gratuit de la școală). Controlorii s-au dus la șofer si i-au spus ceva și ce să vezi? A oprit autobuzul cumva înainte de a intra într-una din stațiile acelea din Livadă, ne-au pus pe toți să coborâm și pe fata aceea au ținut-o în autobuz. Geamurile erau aburite și nu vedeam decât cum dă cu palmele in uși, nu am reușit să aflu finalul din păcate.

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

