Absolvirea Liceului

Ohoho, cât aşteptam să scriu despre asta !. Despre absolvirea unor ani mai mult sau mai puțin frumoşi şi despre momentele de după această perioadă. Toți trecem / am trecut peste asta, deci acest articol cu siguranță va fi pe înțelesul tuturor.

Eu personal, sincer.. Abia am aşteptat momentul în care să termin liceul, să mă văd la ultimul clopoțel iar mai apoi să fug de să rup pământul. Şi nu, nu din pricina cititului, învățatului sau tocitului; ci doar din pricina că mă frustra tot sistemul. Nu învățam nimic din ce voiam şi îmi placea; simțeam cum în fiecare zi mă trezesc şi merg la liceu fix.. Degeaba. Ajunsesem în punctul în care abia aşteptam să termin, să scriu acest articol, să fiu mai relaxat şi mai liber să gândesc în stilul meu, fără să fiu bulversat din stânga şi din dreapta. Yey, am ajuns în acest moment ( mai am BAC-ul, dar tot ce a fost mai frustrant şi mai greu a trecut ) în care mă simt liber, chiar foarte liber şi mă simt.. Complet altfel. Deja mă simțeam ca şi un sclav al sistemului. Din păcate.

Am absolvit un liceu de muzică, în care aproximativ 5 ore sunt de cultură generală, iar încă 5 pentru specialitate; în total 10 ore de oboseală. Nu regret că am trecut prin această aventură, deoarece m-a maturizat mult mai rapid şi am învățat o meserie ( muzician ). Mulți dintre elevii de la alte licee au simțit primele emoții serioase la examenul de capacitate, dar eu încă din clasa I.. Având examene în fiecare semestru ( ps. te poți înscrie la acest liceu din clasa I ). Dar totuşi, tot stresul şi toată oboseala m-a maturizat şi m-a învățat cât de important e să ai capul pe umeri şi să îți faci drumul tău fără să te uiți în stânga şi în dreapta.

După cum spuneam şi mai sus.. Mă simt bine. Dar totuşi..Nu este chiar exact aşa cum mă aşteptam. Nu este bucuria aia pe care o aşteptam. Mă simt ciudat şi încep să vad toată viața mult mai diferit. Nu pot descrie exact sentimentul, dar în orice caz.. Te simți ciudat. Ştiu.. Toți abia aşteaptă să termine ( liceul ) şi să îşi urmeze facultatea dorită sau să se specializeze în meseria potrivită lui, dar.. De acum încep momentele mai „haotice” cu şi mai multă responsabilitate decât până acum. Din acest moment începe viața de adult, mai dură şi mai complicată. Din toate experiențele prin care am trecut, vă pot spune un singur lucru : „prețuieşte prezentul şi roagă-te pentru viitor”, deci vă doresc tuturor mult succes în ceea ce doriți să faceți pe viitor !

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

