Adolescenți, relații, probleme

Salutare !

Da, am abordat acest subiect destul de interesant și util..Aș putea spune ( mai ales adolescenților și tinerilor ) care au o anumită problemă în relația cu persoana iubită sau vor doar să se informeze 🙂

Ideea de a deschide acest subiect mi-a venit în minte atunci când am primit o sumedenie de întrebări pe Facebook și pe Ask.fm despre relații și/sau problemele pe care le putem întâmpina odată cu apariția iubirii !

Problemele și nelămuririle întâlnite destul de des în rândul adolescenților, sunt prezente de cele mai multe ori chiar și în rândul adulților căsătoriți ! . Nu multe persoane știu că relațiile adolescentine sunt cu adevărat importante. . Mulți le consideră „trecătoare” și „nesemnificative” în viața adolescentului; dar este total GREȘIT ! . Cu ajutorul acestora învățăm ce este relația de cuplu și ce responsabilități aduce !. Dacă citești acest articol; probabil ai trecut cel puțin printr-o relație; iar de cele mai multe ori s-a terminat cu lacrimi și multă suferință ( asta dacă ți-a păsat; desigur ). Ei bine; chiar asta învățăm în relațiile adolescentine. Învățăm ce este iubirea , cum să prețuim persoana iubită , ce este suferința sufletească , ce este dezamăgirea , ce este trădarea și bineînțeles cum putem evita și rezolva aceste probleme .. Sau cel puțin să trecem mai ușor peste ele.

După cum știți, cea mai mare temere într-o relație este infidelitatea . Se spune că „toți bărbații înșeală”. Când am auzit această afirmație… M-am simțit prost. Sunt bărbat; dar nu am înșelat niciodată. Deci.. Ce sunt defapt ?! :)) . Multe femei se întreabă de ce bărbații sunt atât de porci și înșeală. Ei bine.. TEORETIC vor ceva nou. Sunt plictisiți de actuala femeie, sau nu mai există flacăra iubirii între el și persoana „iubită”. PRACTIC este o prostie .. Și nu înțeleg acest „sport” absolut deloc. Dacă simți/știi că nu poți avea o relație serioasa; de lungă durată și nu reziști ispitelor… De ce „găina mea” îți mai faci o „relație” ?. Faci femeia să plângă și să sufere în van. Oricum odată și odată tot te prinde ( în fapt sau doar citindu-ți mesajele din telefon ).. Și te ‘mângâie’ foarte „excitant” cu poșeta peste ceafă fix din prostia ta . Merită ? Eu zic că nu. Dacă îți place viața ( să umblii aiurea pentru ‘niho-niho’ ) .. Ok; mergi la 10 femei pe zi; dar nu cucerii inima unei femei iubitoare !. DA ! Din punctul ăsta de vedere, bărbații ( unii ).. Sunt mai porci decât porcii ăia modificați genetic să crească cât China 🙂 . DA ! Este vina bărbaților că suferă femeile aiurea pentru ei. Singura „vină” a femeilor este că iubesc mult prea mult ; de multe ori chiar persoane total nepotrivite 🙂 .

Fie…Aceste probleme sunt vechi de când lumea.. Și nu cred că vor dispărea vreodată ( eventual doar cu ajutorul unei bombe nucleare…Înțelegi ce zic ). Dar ce facem cu fetele de 13-14 ani care suferă după despărțirea de primul iubit ca o femeie cu 3 copii după divort ?. Aici este mai greu. Cu toții am trecut prin ‘prima iubire’ ; cu toții știm senzația „fluturilor în stomac” ( care defapt este frica de a nu fi iubit/ă înapoi .. Nicidecum simpla senzație ‘sunt îndrăgostit/ă ) și prima durere ( sufletească ) de care greu scăpam. Dar stați; nu mâncați naftalină ! Este ceva absolut normal ! 🙂 . Am mai auzit și de cazuri extreme.. În care săracele fete s-au rănit singure ( au apelat la lamă sau chestii asemănătoare ) … Atunci când s-au despărțit de „iubb” . NU MAI FACEȚI ASTA !! . Nimeni nu merită suferința voastră ! 🙂 . Nici cel mai frumos și popular băiat !

Și la mine.. Prima „relație” a fost pe la vreo 12 ani :)) .. Când te ‘îndrăgosteai’ ușor și de la câteva mesaje. Iar la 13 ani.. A fost prima relație cât de cât ‘serioasă’ ( pentru vârsta aia ) .. Cu o actuală colegă de clasă :)) . Ei bine; a fost cea mai lungă relație până în prezent ( a durat aproximativ 1 an ). A fost cea mai ‘curată’ , simplă și de încredere relație. Dupa aceea au fost cam toate .. Trecătoare și scurte. Acum din păcate UNELE ( dar cam dese ) relații .. Atât la adolescenți cât și la adulți se bazează pe sex și pe profit .. ( din păcate ). Știu.. Și voi vreți să schimbați mentalitatea asta bolnavă .. Adică să schimbați lumea.. Dar eu m-am dat bătut… Este imposibil !

OK; spre final am lăsat cea mai comună întrebare pusă de către femei. CE VOR BĂRBAȚII DE LA O FEMEIE ȘI DE LA O RELAȚIE . Păi.. Băieți.. Trebuie să recunoaștem. În primă fază.. Bărbații se uită la frumusețe. DA! Bărbații vor femei frumoase și inteligente; dar asta nu înseamnă că stăm să căutăm femeia „90-60-90” ; la fel cum nici femeia nu se mărită cu un bărbat doar pentru că are ‘pătrățele’ ; nu? . Ce este drept.. Nici nu avem dorințe exagerate de la femei. Vrem iubire , dragoste… , respect , fidelitate , copii ( când este cazul ) .. Și mâncare bună :)). În încheiere.. Aș vrea să vă spun .. Că bărbații care iubesc cu adevărat .. Iubesc până la capăt. Și noi avem sentimente pe care de multe ori le ascundem.. Pentru a ne arăta ‘bărbăția’ .. Normal :). Dar iubim și punct .

Sper că v-ați regăsit trăirile în acest articol; și sper că ați mai aflat câte ceva util care vă poate ajuta pe viitor. Un SHARE pe Facebook la acest articol ar ajuta enorm; atât pe mine cât și persoanele care vor să se informeze sau să își rezolve anumite probleme de cuplu. Vă Mulțumesc și vă doresc o zi și o relație frumoasă ! 😀 . Pe curând !

FAQ :

Q: Iubesc un băiat dar el o place pe prietena mea. Ce sa fac ?
A : Nu încerca să te „bagi” în discuțiile lor. Până la urmă este alegerea lui CE face.. Și cu CINE face. Dragoste cu sila nu se poate; Tu doar comportă-te drăguț cu el !

Q: Cum ar trebuii să decurgă o întâlnire ?
A: Te întâlnesti -> te plimbi -> discuți despre tine -> LAȘI ȘI PERSOANA DE LANGĂ TINE SĂ VORBEASCĂ DESPRE EA -> eventual mergeți intr-un loc drăguț; la un film, la ceva de băut, la un restaurant -> vă mai plimbați puțin prin natură -> și undeva sub un pom înflorit o/îl săruți :))

Q: Care este cel mai romantic și sexy sărut ?
A: TEORETIC cel French.. Dar aici depinde de „gusturi”

Q: Este ok dacă am (ex. 14 ani ) iar băiatul (ex. 18 ani ) și suntem împreună ?
A: Nu recomand diferențele astea de vârsta. La 18 ani; băiatul dorește alte contacte… Nu doar un sărut și o îmbrățișare !

Q: Cum îmi dau seama daca un/o băiat/fată mă place ?
A: După priviri; dupa vorbe ( dacă îți vorbește mai dulce decât altor persoane ) , dacă bate apropuri (ex. Sunt single.. Tu de ce nu ai un/o iubit/a ? ) , dacă încearcă să te sărute. Acum na.. Depinde de persoană

Q: Cum se comportă un băiat orgolios?
A: Nu mai vorbește la fel de drăguț.. Ci chiar dur; Emoticoanele trimise pe Facebook sau prin mesaje dispar sau sunt înlocuite cu unele mai sobre/ evită persoana. Chestii asemănătoare

Q: Cum îi arătați voi (nr. Băieții ) unei fete că o iubiți ?
A: Prin gesturi mici. Și un simplu sărut din partea lui poate înseamna mult. O imbrățișare puternică și mai mult. Te invită să îi cunoști părinții ( nu patul ) ; te scoate la plimbare ; vrea să mănance alături de tine șiiiii popularii pupici pe frunte

Q: Voua (nr. Băieților ) vă plac fetele geloase ?
A: Totul moderat. Daca o fată nu este DELOC geloasă.. Spunem că nu ține la noi; nu ne simțim iubiți, apreciați. Dacă o fată este EXTREM de geloasă.. Spunem că este ‘nebună’ și ne săturăm.. Si până la urmă vrem să fim SINGLE

Q: Cum mă pot apropia mai mult de o persoană ?
A: Vorbește cu el/ea.. Ieșiți în oraș ( film, plimbare, ce vreți VOI ). Comunică cu persoana, fă-o să se simtă bine în prezența ta. Fă-o/l să râdă

20140411-121807.jpg

7 gânduri despre „Adolescenți, relații, probleme

Adăugă-le pe ale tale

  1. Daca am vorbit cu un tip ce ma placea si vroia sa fim impreuna, iar eu l-am refuzat, dar tot am continuat sa vorbim, iar acum, de un timp e foarte sec. Ce ar trebui sa fac? ( tin la el ca la un prieten bun, deoarece vorbeam foarte mult, iar acum s-a cam racit relatia noastra din cauza lui) Imi lipsesc discutiile cu el, dar nu am putea fi impreuna pentru ca nu pot sa simt mai mult pentru el:(

    1. Te inteleg.. Este orgoliul lui la mijloc. Face pe „durul” . Incearca sa vorbesti dragut cu el si sa fi amabila. si spune-i ca ai vrea sa fi cu el.. cu erati inainte. Amici foarte buni !

      1. Stii, acum chiar cred ca e serioasa treaba. Cred ca deja incepe sa vorbeasca cu fosta lui..s-a despartit de ea pentru mine, dar eu nu vroiam nimic de la el. Acum e foarte rece cu mine..si stiu ca n.ar trebui sa ma simt prost, ca e asa cum vroiam eu, sa nu.i mai placa de mine in felul acela, doar ca nu.mi place deloc cum e acum, si.mi pare rau..

  2. Stii, acum chiar cred ca e serioasa treaba. Cred ca deja incepe sa vorbeasca cu fosta lui..s-a despartit de ea pentru mine, dar eu nu vroiam nimic de la el. Acum e foarte rece cu mine..si stiu ca n.ar trebui sa ma simt prost, ca e asa cum vroiam eu, sa nu.i mai placa de mine in felul acela, doar ca nu.mi place deloc cum e acum, si.mi pare rau..

      1. Chiar asta am si facut, nu i-am mai scris nici eu. Am si eu demnitatea mea pana la urma:)) mai exista si alti baieti inafara de el, nu trebuia sa stau dupa el 😀
        Mersi pentru sfaturi si spor la ceea ce faci in continuare😚

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

