Cine sunt?

Ok; poate chiar vrei să știi asta.

Sunt un elev Brașovean (imediat major), începător în „arta” blogging-ului. Sunt la un liceu de muzică din oraș. *Nu; nu voi scrie toată ziua aici despre Mozart și neamul lui și nici nu voi posta muzică clasică*.

Când eram mai „tânăr” mă tot bătea gândul să mă fac jurnalist..Dar având în vedere faptul că TOȚI jurnaliștii scriu în mare parte doar despre Băsescu;Elena Udrea; și Roxana Babenco.. Mi-a trecut destul de repede.. Până astăzi .. Când m-am gandit să îmi fac un blog .. Mai mult sau mai puțin reușit.

Pe viitor.. M-am gândit la o eventuală carieră în IT . Nu; nu sunt un tocilar care face matematică toată ziua ( ba chiar am fost tare *problematic* la această materie.. Și nici acum nu o înțeleg.. logic ) .. Dar bineînțeles.. Aș alege ramura cu 0 matematică (da, există și este destul de căutată)

De mic copil ( 5 ani ) eram deja cu computer-ul în brațe; instalând joculețe și stând la computer cu orele pe ascuns să nu vadă părintii,hehe. La 8 ani reinstalam Windows-ul; amuzându-mă de părinți atunci cand nu știau de ce arată tot computer-ul altfel. La 10 ani .. Părinții mi-au pus parolă.. Să nu mai stau atât de mult și să „îmi văd de școală”. Dar degeaba.. În 5 minute.. Eram „like a boss”.

De aici mi-a venit mie ideea de a merge în IT. Tot ce făceam; era o plăcere.. Și când învățam ceva nou.. O făceam cu drag 🙂

Acum probabil vă întrebați de ce naiba mi-aș schimba cariera dacă oricum aș putea face muzică și să apar pe la „MTV” ( lucru cam imposibil ) .Ei bine; din afară.. totul este atât de perfect.. Dar nu .Pur și simplu m-am săturat să fac asta. Fac asta de 12 ani.. ( și nici nu a fost dorința si alegerea mea în totalitate ).. Și simt cum ajung deja la linia de FINISH. Vreau o schimbare; și punct. Cum „găina mea” să îți alegi un profil ( muzică ) la 7 ani.. Când nici nu știi ce vrei să mănânci la cină ? cum mă, cum? Whatever..

Nu am prea multe de scris despre mine. Dar probabil mă veți cunoaște mai bine cu ajutorul articolelor pe care le voi scrie atunci cand prind ceva interesant si bun de dezbătut ( măcar un articol pe săptămână cel putin ) ! O zi faină vă doresc ; dacă ești interesat/ă să citești ce voi scrie pe viitor; un FOLLOW la blog ar pica la țanc 😀 . O zi bună vă doresc ! 🙂

2 gânduri despre „Cine sunt?

Adăugă-le pe ale tale

  1. Salut Alex! Foarte tari articolele tale. Keep up the good work! Mi-a plăcut scurta ta descriere, m-am regăsit un pic, mai ales partea de IT. Am terminat facultatea de informatică crezând că asta e unica mea chemare, asta e tot ce știu să fac, și o iubeam, până când am dat de management, de organizarea diferitelor activități și de, wait for it, scris. Desigur, folosesc tot știu mai bine și mi-am creat o viață înconjurată de pasiune și nimic altceva. So go on with what you feel that’s better for you and you’ll be on the right track. Plus, viața e prea scurtă să-ți pierzi timpul cu chestiile ce-ți provoacă disconfort. Keep me posted with your articles, cheers!

    1. Salut ! Îți mulțumesc că ți-ai rezervat 5 minute din viață pentru a intra la mine pe blog și încă 5 să îți spui părerea care chiar mă face mândru că fac ceva util; ci nu cum se folosește internetul de majoritatea ( pierdere de timp )

      Îți mulțumesc încă o dată ! Daca dorești și crezi că este un blog util – bun; un Share pe Facebook/Twitter etc. nu ar face decât bine; atât mie cât și altor persoane ! . Mersi !

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

